نوشته شده توسط : hiwebex

توسعه روز افزون طراحی سایت فروشگاهی با جلب اعتماد مشتری تحول عظیمی را جهت انتقال تجارت الکترونیک از محیطی محصول گرا به سمت محیطی اجتماعی و مشتری مدار فراهم آورده است. تجارت الکترونیک منجر به تغییرات مثبتی در حیطه کسب و کار شده است که از آن جمله می توان به کاهش هزینه, ارتقای کیفیت محصول و خدمات, ارتباط با مشتری یا ارائه دهندگان خدمات جدید و ایجاد متد های جدید فروش محصولات و خدمات اشاره کرد.

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی

در راستای ارتقا تجارت الکترونیک بخش اعظمی از بودجه تبلیغاتی شرکت ها همواره در راستای طراحی سایت فروشگاهی در نظر گرفته می شود. طراحی سایت در راستای پیشبرد اهداف کسب و کار و جذب مشتری تاثیر به سزایی دارد. با توجه به اهمیت جایگاه مشتری, در هر تجارت الکترونیکی یک سایت خوب می تواند در بخش نظارت بر مشتری و بررسی رفتار مشتری نقش بزرگی ایفا نماید. علاقه مشتریان به استفاده از اپلیکیشن ها شرکت ها را بر آن داشته تا به دنبال طراحی سایت تاثیر گذار بر روی مشتریان خود باشند.

طراحی سایت در راستای جلب اعتماد مشتری

جلب اعتماد مشتری نکته ای کلیدی در موفقیت است. ساده ترین سوال ممکن این است که “مشتری از شما چه می خواهد؟” و ساده ترین پاسخ ممکن این است که مشتری نیاز به جلب اعتماد دارد. اولین گام در راستای جلب اعتماد مشتری عمل به وعده ها در زمان اعلام شده است.
نخستین گام در راستای طراحی سایت فروشگاهی به منظور جلب اعتماد مشتری این است که ما بدانیم کاربران ما چگونه احساس راحتی بیشتری می کنند که نیاز کمتری به آموزش داشته باشند. گام بعدی برای جلب اعتماد مشتری رعایت اصول اولیه طراحی سایت نظیر رعایت ترکیب بندی و رنگ بندی متناسب با متون و قابل خوانا بودن محتوای ارائه شده به مشتری است. هیچ گاه رضایت مشتری را فدای زیبایی ظاهری نکنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی سایت حرفه ای , طراحی سایت شرکتی , طراحی سایت فروشگاهی , طراحی سایت نفتی , حلب اعتماد مشتری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: